Blog

Magasabb szintű ügyféltámogatás!

Az Enterprise Group Communication Magyarország mindig is büszke volt arra, hogy ügyfeleit a lehető legjobb támogatásban részesíti. A Solid Edge folyamatos fejlődése mellett az EPLM is tartja a lépést és idén is két kollégát küldött el a Siemens által megszervezett ügyféltámogatói tréningre. Ezen a képzésen vettünk részt Huszár András kollégámmal.

A Siemens PLM által megrendezett és megtartott képzésen több európai országból voltak ügyféltámogató kollégák. A képzésnek az Enterprise Communications Magyarország kft. Váci úti irodája adott helyszínt, ahol két nap sajátítottuk el, hogyan javíthatnánk és tehetnénk a támogatási folyamatainkat még jobbá, hogyan segíthetnénk ügyfeleinket céljuk elérésében. A képzést  Craig és Jon tartotta, akik a Solid Edge Huntsville-i csapatát erősítik. A Huntsville-i telephelyen zajlik a Solid Edge fejlesztése, így első kézből kaptunk információkat a szoftverrel kapcsolatban. A képzésen 6 ország támogatói vettek rész, ezáltal új szemléleteket, új látásmódokat ismertünk meg. A kétnapos tréning második napja vizsgával zárult, melyet sikeresen teljesítettünk.

Huszár András és Szűcs Imre kollégáimmal immár hárman rendelkezünk Expert (szakértői) fokozattal az Enterprise Groupnál. Így Magyarországon egyedülálló minőséggel folytatjuk továbbra is a Solid Edge illetve Vero szoftverek támogatását.

Beosztás: Ügyféltámogató mérnök
Szakterület: Solid Edge modellezés, rajz környezet, nagy szerelések

Szakmai életút:
Érettségi után a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gépészmérnöki szakán folytattam tanulmányaimat. Itt fogalmazódott meg bennem, hogy a gyártástechnológia az, ami hozzám a legközelebb áll, így abba az irányba szakosodtam. Az évek során gyakornokként kipróbáltam magam (győri lévén) az Audi-ban és a Rábában is. Értékes tapasztalatokkal fejeztem be gyakornokságom.

A szerző további cikkei »

Új hozzászólások

Archívum