Magasabb szintű ügyféltámogatás!

Az Enterprise Group Communication Magyarország mindig is büszke volt arra, hogy ügyfeleit a lehető legjobb támogatásban részesíti. A Solid Edge folyamatos fejlődése mellett az EPLM is tartja a lépést és idén is két kollégát küldött el a Siemens által megszervezett ügyféltámogatói tréningre. Ezen a képzésen vettünk részt Huszár András kollégámmal.

A Siemens PLM által megrendezett és megtartott képzésen több európai országból voltak ügyféltámogató kollégák. A képzésnek az Enterprise Communications Magyarország kft. Váci úti irodája adott helyszínt, ahol két nap sajátítottuk el, hogyan javíthatnánk és tehetnénk a támogatási folyamatainkat még jobbá, hogyan segíthetnénk ügyfeleinket céljuk elérésében. A képzést  Craig és Jon tartotta, akik a Solid Edge Huntsville-i csapatát erősítik. A Huntsville-i telephelyen zajlik a Solid Edge fejlesztése, így első kézből kaptunk információkat a szoftverrel kapcsolatban. A képzésen 6 ország támogatói vettek rész, ezáltal új szemléleteket, új látásmódokat ismertünk meg. A kétnapos tréning második napja vizsgával zárult, melyet sikeresen teljesítettünk.

Huszár András és Szűcs Imre kollégáimmal immár hárman rendelkezünk Expert (szakértői) fokozattal az Enterprise Groupnál. Így Magyarországon egyedülálló minőséggel folytatjuk továbbra is a Solid Edge illetve Vero szoftverek támogatását.

Ügyféltámogató mérnök, szakterülete a Solid Edge modellezés, rajz környezet, nagy szerelések
Érettségi után a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gépészmérnöki szakon folytatta tanulmányait. Itt fogalmazódott meg benne, hogy a gyártástechnológia az, ami hozzá a legközelebb áll, így abba az irányba szakosodott. Az évek során gyakornokként kipróbálta magát az Audi-ban és a Rábában is, így értékes tapasztalatokkal fejezte be tanulmányait. 2012 januárjában kitüntetéssel diplomázott a BME Gépészmérnöki Karán. Ezt követően helyezkedett el a Siemensnél. Ettől számítva 4 évet töltött el a cégnél először Nürnbergben, majd Karlsruhéban. Az itteni tevékenységét Teamcenter és hozzá tartozó CAD intergrációk támogatásával kezdte, majd innen lépett tovább a következő szintre, amikor már a következő verzióhoz tartozó fejlesztéseket tesztelte és segédkezett az esetleges hibák javításában. 2015 októberétől ismét visszatérve Magyarországra a jelenlegi munkahelyéről ügyféltámogatóként igyekszik segíteni ügyfeleinket a felmerülő problémáik megoldásában.

A szerző további cikkei »

Archívum