PLM a böngészőben

Egy vállalkozás számára kulcsfontosságú, hogy az általa használt rendszereket minél nagyobb elfogadással, minél gyorsabban, minél több féle eszközről el lehessen érni. Ugyanez igaz a PLM rendszerekre is. 

Active Workspace

Mi is az Active Workspace? Az Active Workspace a Siemens által fejlesztett Teamcenter PLM (Product Lifecycle Management) rendszer kliense. Ez a kliens egy modern, könnyen kezelhető és telepítés mentes felület a Teamcenterhez, ami böngészőn keresztül érhető el. Ennek köszönhetően egy azonnal használható klienst kapnak a dolgozók, amit a legtöbb ma használatos eszközön el lehet érni. A kliensben gyorsan és áttekinthető módon tudják a felhasználók elérni a PLM rendszerben található információkat, feladatokat.

Az Active Workspace intuitív felhasználói élményt nyújt, hogy elősegítse a felhasználók elfogadását és elérje azokat a felhasználókat, akik hagyományosan nem használták a PLM-et. A kliens által biztosított számtalan funkció használatával a különböző csoportok dolgozói nagyobb mértékben tudnak együttműködni egymással.

Telepítés mentes megoldásának köszönhetően, legjobb választás abban az esetben is, hogyha a PLM rendszerünket felhőmegoldásként használjuk.

A mögötte lévő modern technológiának köszönhetően könnyen elsajátítható a használata. Emellett konfigurálható és bővíthető, hogy a felhasználói élményt és a képességeket az Ön egyedi igényeihez igazíthassa.

Mindennapi funkciók felgyorsítva

A kliensben a felhasználók, projekt résztvevők kezelni tudják az alkatrészek, összeállítások, dokumentumok, metaadatait. Menedzselni tudják a termék struktúrákat. Megtekinthetik a modelleket 3D nézetben, méréseket végezhetnek, Markup-t készíthetnek. A legelterjettebb dokumentum típusokat is meg tudják nézni az Active Workspace felületén, mint például PDF, Microsoft Office dokumentumok, képek…

3D nézet, mérés, markup

Munkafolyamatban történő jóváhagyás során már nem szükséges a gépünk közelsége, akár hordozható eszközünkről is képesek vagyunk a megfelelő döntést meghozni. Azzal, hogy telefonunkról vagy tabletünkről is elérhető a PLM rendszer, a zsebünkben hordozzunk az információkat, így az mindig a megfelelő időben áll rendelkezésünkre.

Jóváhagyás

Kereséssel egybeintegrált intelligens szűrési megoldás használatával pillanatok alatt megtalálhatók a szükséges információk. Az inteligens szűrési ablakban a felhasználók nevesítve látják a szűrhető metaadatokat, a metadadatok értékeit, valamint a metaadatok értékei közül többet is ki tudnak választani. Ennek köszönhetően nem kell felesleges időt tölteni az adatok megtalálásával.

Keresés, inteligens szűrő

 

CAD rendszerrel való integráció

Az Active Workspace kliens integrálódik a tervezői rendszerekkel, így a tervezőmérnökök számára lehetőséget biztosít a kliens által nyújtott szolgáltatások teljeskörű kihasználására anélkül, hogy el kellene hagyniuk az általuk megszokott tervezői rendszert. Ez elősegíti a tervezőmérnökök hatékony munkavégzését, ugyanis a PLM rendszerben elérhető információk gyorsan rendelkezésükre állnak.

Összefoglalásként

Az Active Workspace használatával új szintre lehet emelni a csoportok közötti munkát és információ áramlást, így a PLM rendszer elfogadottságát és használatát is.

Szakmai vezető, ügyféltámogató mérnök szakterülete a Teamcenter bevezetése, felhasználók oktatása, és szakmai támogatása.

Informatikával előszőr általános iskolai utolsó éveiben találkozott, ekkor kapta meg első számítógépét. Már ekkor is az érdekelte, miként lehet szoftverek segítségével a munkát megkönnyíteni.

Középiskolai tanulmányai alatt gépgyártástechnológiával és számítástechnikával ismerkedett. Felsőoktatási tanulmányait villamosmérnökként végezte 2002-ben a Budapest Műszaki Főiskola, Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán.

Tanulmányai után informatikával kezdett el foglalkozni. 2004 óta különböző ügyviteli rendszerek bevezetésével, támogatásával és folyamatfejlesztéssel foglalkozott egy neves orvostechnikai cégnél, ahol mindig is fontos volt az adatkezelés, automatizálás és folyamatfejlesztés.

2017-ben csatlakozott az Enterprise Grouphoz, Teamcenter szakmai vezető és ügyféltámogató pozícióban, ahol a korábban megszerzett széleskörű tapasztalatait tovább tudja azóta is bővíteni.

A szerző további cikkei »

Archívum