Blog

Solid Edge 2020 és a teljes körű támogatás

Solid Edge szoftverkövetés előnyei

Most, hogy elérhetővé vált a Solid Edge legújabb verziója a Solid Edge 2020, már nem csak azon partnerek férhetnek hozzá és élvezhetik az újdonságok adta előnyöket, akik részt vettek az újdonságok konzultáción, hanem minden, szoftverkövetéssel rendelkező partnerünk letöltheti és használhatja.

Az új verzió jócskán tartogat újdonságokat és fejlesztéseket, melyekkel gyorsabbá válik a tervezés és olyan modelleket, terveket is egyszerűen meg tudtok valósítani, amire eddig nem, vagy csak bonyolultabb módszer segítségével volt lehetőségetek.

Ez a cikk azonban elsősorban nem az újdonságokkal foglalkozik. Immáron megjelent nem egy technikai írásunk és biztosra veszem, hogy fog még több is. Ha ezzel kapcsolatban szeretnétek hasznos információhoz jutni, továbbiakban itt találtok pár lehetőséget: újdonságok összefoglalása, Tippek trükkök, 2020 fejlesztések.

Solid Edge portfólió bővülése az utóbbi években

Az elmúlt pár évben rohamosan fejlődtek a Solid Edge-be integrált, valamint a hozzá kapcsolódó programok. Ennek egyik oka, hogy az ipar folyamatosan fejlődik, 20 éve még újdonság volt a 3D modellezés, most már ennek ismerete sokszor alapelvárás. A fejlődés persze nem állt meg, bejött a szinkron technológia, majd egyre több parancs és funkció került be a Solid Edge-be.

A tervezést kinőve olyan területek indultak fejlődésnek, mint a szimulációk, mely mára ott tart, hogy időben és terhelésben változó hőtani szimulációkat tudunk végrehajtani. Sokszor már nem is az a kérdés, hogy a szoftver tudja-e, amit én tudok, hanem én tudom-e, amit ő.

Solid Edge 2020 portfolio

Ennek a fejlődésnek része a generatív tervezés és a Reverse Engineering területek térnyerése, melyek a Solid Edge 2020-nak már-már alapkellékei. Ha a kapcsolódó programokat nézzük, szintén nincs miért szégyenkezni, vegyük például az elektromos területeket, nyákok, kábelkorbács, vezetékezés mindre van megoldása a Siemensnek, elég csak a 2020-as portfóliót végig nézni.

Pontosan hol találom mindezt?

Hogyan lehet hozzájutni a 2020-hoz annak, akinek már van követése? A dolog pofon egyszerű. Október 17-től letölthető az ügyféltámogatási honlapunkról a Solid Edge 2020 és a hozzá tartozó legújabb karbantartási csomag. Azoknak, akiknek még nincs regisztrációja, ezt könnyen orvosolhatják. Regisztráció után mi elvégezzük az ügyfélhez tartozó követések beállítását, ami néhány percet vesz igénybe. Amint ez megtörtént egy ki- illetve bejelentkezés szükséges.


Aki váltani szeretne, nincs más dolga, mint bejelentkezés után megjelenő figyelmeztető sávra kattintva elindítani a 2020 igénylést. Mivel az új verzióval változott a licenszelés, ezért idén némi, a szerver géphez kapcsolódó adatszolgáltatás után, a Siemens készíti el a végleges licensz fájlt, aminek eredményeképp a hardver kulcsok létszám felettivé válnak. A másik nagy előny, hogy azon ügyfelek, akik több Siemens terméket futtatnak a gépen, egységesen egy kezelő segítségével koordinálhatják a licenszeiket.

Magas szintű ügyféltámogatás

Felmerülhet az ügyfelekben a kérdés, miért is jó követésben lenni. Erre a válasz összetett, hiszen rengeteg előnye van a követésnek. Egyrészt, minden évben hozzájuthatnak a legújabb Solid Edge verzióhoz, valamint minden frissítéshez hozzáférnek, ami az utolsó két verzióhoz kijön. Minden követéssel rendelkező ügyfélnek olyan extra tartalmak érhetők el, mint például a tudásbázis videók, melyek heti rendszerességgel készülnek és a felhasználókat leginkább foglalkoztató kérdésekre adnak választ.


A követés talán legerősebb eleme az ügyféltámogatás. A követéses ügyfelek akár online, akár telefonon minden hétköznap fél 9 és délután 5 óra között jelezhetik bármilyen, a szoftverrel kapcsolatos gondjukat, amelyet mi, ügyféltámogató mérnökök igyekszünk a leghamarabb és a legjobb minőségben megoldani. A kérdések 90%-a azonnal megválaszolásra kerül, a komplexebb problémákat pedig részletes elemzésben, adott esetben videóval rögzítve mutatjuk be.

Az ügyfeleknek lehetőségük van meghatározni a fejlesztés irányát. Ha bármilyen funkciót, parancsot hiányolnak, mi ezeket a javaslatokat továbbítjuk a fejlesztők felé. Sok olyan funkció található a 2020-as verzióban is, ami a felhasználókkal történő folyamatos kommunikáció eredménye.

Újdonságok konzultáció

Idén is, a megszokott módon számos lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek elsajátítani a Solid Edge 2020 újdonságait. Amennyiben ez nálunk történik, lehetőség van a Teamcenter világába is egy kis betekintést nyerni. Természetesen helyszíni konzultációkat is vállalunk, ahol a legmodernebb gépekkel, projektorral igyekszünk minél több mindent átadni 2020-as ismereteinkből.

Ha nyitottak vagytok az újdonságok felé és szeretnétek megkönnyíteni a mindennapi tervezést, legyen szó lemezalkatrészekről, adatkezelésről vagy szimulációról csak hogy néhány területet említsek, akkor jelentkezzetek bátran az előre meghirdetett konzultációink egyikére, vagy írjatok nekünk, vagy keressétek értékesítő kollégáinkat.

Beosztás: Ügyféltámogató mérnök
Szakterületek: Gépészmérnök

Szakmai életút:
Lukács Krisztián vagyok, az Enterprise Group-nál dolgozom ügyféltámogató mérnökként. Előzőleg négy éven keresztül konstruktőrként dolgoztam egy műanyag és gumi szerszámokat tervező és gyártó cégnél. Van egy géptervező gépészmérnöki és műszaki menedzser projektmérnöki diplomám, valamint angol, német nyelvvizsgám.

Hobbi:

Szeretek úszni, tekerni, kirándulni, szeretem folyamatosan fejleszteni magam úgy a munkában, mint a magánéletben.

A szerző további cikkei »

Új hozzászólások

Archívum