Új ügyféltámogatási oldal

Új év elején mindig felmerül bennem a kérdés, vajon meddig illik (kell) boldog új évet kívánni a másiknak ha beszélünk, összefutunk?! Talán most még benne vagyunk a “türelmi” időszakban, így ez úton kívánok Nektek Boldog és sikeres 2019-es esztendőt.

Ha már új év, sokatok már értesült róla, hogy a régi támogatói oldalunk új köntösbe öltözött. A régi jól megszokott oldal helyett az új oldalon keresztül kereshetsz meg bennünket, érheted el a letöltéseket. Az új oldalt itt találod.

Ha már új oldal az alábbi videókban röviden bemutatom, hogy miként éred el a számodra érdekes/értékes információkat. Mint eddig is a szoftverkövetéssel rendelkező ügyfeleink bővített tartalomhoz férnek hozzá. De nézzük is meg, hogy milyen az új oldal.

Regisztráció

Az új oldalhoz újból regisztrálnod kell. Mivel a régi oldalról semmilyen felhasználói adat nem lett áthozva, így akár az ott használt adataiddal (felhasználónév, jelszó) is regisztrálhatsz. A regisztráció során ne felejts el feliratkozni az értesítésekre Winking smile

Bejelentkezés, felhasználói profil

Regisztráció után, ha meggondoltad magad, még feliratkozhatsz/ leiratkozhatsz az értesítésekről. De egy esetleges jelszóemlékeztetős folyamat végén itt tudod megváltoztatni a jelszavad.

 

Navigáció a terméktámogatói oldalon

Ahogy azt már a régi support oldalnál megszokhattátok, mindig igyekszünk az általunk támogatott és forgalmazott szoftverekhez megadni a szükséges információkat.Az új support oldal esetében sincs ez másképp. Lehetőséged van Siemens vagy Hexagon (Vero) termékekhez tudásbázis cikkeket olvasni, telepítőket letölteni, illetve ha valami nem megy, akkor hibát bejelenteni. A következő néhány videó ezekhez a funkciókhoz ad útbaigazítást.

Tudásbázis cikkek

Online bejelentés

Letöltési lehetőségek

Információ kérés

A támogatói oldalon találsz lehetősége arra is, hogy információhoz juss, ha bővíteni új programot szeretnél vásárolni vagy szeretnéd bővíteni a meglévő licenseid számát.

Kipróbálási verzió

Arra is van lehetőséged, hogy kipróbáld a szoftvereket, hisz a gyártók ingyenes kipróbálási verziókat kínálnak a legtöbb szoftverhez.

 

További elérhetőségeink is módosultak kicsit:

  • Központi telefonszám: +361/471-24-24
  • E-mail cím:
    • solidedge@enterprisegroup.hu
    • edgecam@enterprisegroup.hu

Ami viszont változatlan marad, hogy képzéseinket továbbra is a Váci úti irodaházban tartjuk. Képzéseinkről bővebb információt itt találsz.

Ügyféltámogató mérnök, szakterülete a Solid Edge modellezés, rajz környezet, nagy szerelések
Érettségi után a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gépészmérnöki szakon folytatta tanulmányait. Itt fogalmazódott meg benne, hogy a gyártástechnológia az, ami hozzá a legközelebb áll, így abba az irányba szakosodott. Az évek során gyakornokként kipróbálta magát az Audi-ban és a Rábában is, így értékes tapasztalatokkal fejezte be tanulmányait. 2012 januárjában kitüntetéssel diplomázott a BME Gépészmérnöki Karán. Ezt követően helyezkedett el a Siemensnél. Ettől számítva 4 évet töltött el a cégnél először Nürnbergben, majd Karlsruhéban. Az itteni tevékenységét Teamcenter és hozzá tartozó CAD intergrációk támogatásával kezdte, majd innen lépett tovább a következő szintre, amikor már a következő verzióhoz tartozó fejlesztéseket tesztelte és segédkezett az esetleges hibák javításában. 2015 októberétől ismét visszatérve Magyarországra a jelenlegi munkahelyéről ügyféltámogatóként igyekszik segíteni ügyfeleinket a felmerülő problémáik megoldásában.

A szerző további cikkei »

Archívum